eTT år sedan jag började blogga!

God damn it!
Jag fattar inte att de va ett år sen jag började blogga. Det känns som igår, asså ja kommer fan ihåg allt från hur matija o jake hjälpte mig skapa bloggen i högskolebiblan.
En sak ja inte glömmer är när ja bloggade full hos jake när vi tillsammans med black mamba kollade på eurovision. Haha så fulla vi va, tror ni inte mig kolla in inlägget ;)

Ja hade inget för mig, som vanligt o valde att se vad som dyker upp om man söker på mackansbullsit på google. Det jag ser är ett inlägg på Kenzas blogg, hmmmm ja kommer inte ihåg detta? Sen ser ja papet* på slutet o fattar att de är black mamba, så fucking sweet!!!

Postat av: Mackan

aaa.. ja tar bussen me, ibland.. nej det gör jag inte, kör pezxchoo (peugeot)... kul.. köp en mössa... mössor e nice pap*

2008-09-24 @ 11:18:19
URL: http://mackansbullshit.blogg.se/

Så va fan ska ja göra för att fira detta??? Ja har ingen aning, nån som har en bra ide?
PEACE

Kommentarer
Postat av: Ellie

Haha, Mackan! Jag minns det också som igår! Haha!

2009-05-16 @ 23:41:51
URL: http://benora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0