Eurovision bullshiten

Hatar denna skit..
Sitter hos jacob o kollar på den skitiga eusorvison. varför får albanien 12 poäng v makedonien.. har ingen jävla aningn, men så borde det inte vara...
Ukrainska låten o tjejen var bra, men bregovic är ändå bäst..

En sak som jag hatar med de svenska kommentatorerna är att de inte är opartiska, typ när grekland fick 12 poäng hörde man dem säga neeeeeej...dessutom kommenterar de san marinos breda haka.. ni bode få sparken era inkompetenta svenska bönder....

Dessutom gillar jag inte den tjocka svensken tjockis tjockselius, som vägrade ägna 1 minut åt Tose proeski som rockar fett.....

Fuck the rest and the macedonians are the best.. hehe ja bara skojar men så är det..hehehehhehehehe

Förresten måste nämna att matija är galen o kåt som fan, vill slå alla de snygga brudarna med en mick i huvudet när han har sex med dem..hehhee

Matija säger: hon svarta belgiska tjejen med de snygga svarta "lockarna" (tuttarna) är snygg som fan...

Dessutom vill matija att jag ska lägga till att vi dricker vit vin Torres något spanskt vin...
Hon ryska tjejen är snygg och det är matijas ord återigen, den fulla jäveln...hehehe'

Mother russia bprde vinna, heheh skojar bara, det borde vara något balkan land..''

Vi är riktigt fulla, ja skrev något som bara försvann, Matija vill fan nocka alla med sin vin falska..
Han säger dessutom: here are the turkish kebab, not votes,... ehehehehehhehehehehehehhehe

De tvingar mig att blogga, de vill att jag ska säga att kebab får 12 poäng.....ja vet inte vad ja gör med dessa två konstiga svenskarna...hehheheheheheeh

Återigen gillar jag inte de svenska kommentatoerana, gillar inte när något annat land får poäng....... så fort de får 1 poäng blir de överlyckliga, kan ni inte fatta att ni inte måste vinna hela tiden....

fan nu orkar ja inte mer...
PEACE




Kommentarer
Postat av: Jake

Någon blev packad igår....? =P

2008-05-25 @ 17:59:23
Postat av: Black Mamba

hahahaha...

2008-05-25 @ 22:46:10
Postat av: ?

hahahaha!!! mackan, makedonien ger albanien 12p för de bor fler albaner där än makedoner :p

2008-09-24 @ 14:41:41
Postat av: Mackan

Vem fan är ?

Säg det eller så tar jag bort inlägget. Jag vet att det bor många albaner i Makedonien, men varför skulle låten få 12 poäng när den sög som fan...

2008-09-24 @ 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0