Mitt första inlägg

Jag måste tacka min gamle tennis polare Plecko, eller Tarik Mahic.
De är en galen jävel, o ja kommer inte glömma våra sjuka dubbelmatcher, särskilt inte då jag träffade en av motståndarna i huvudet. Asså vi kunde inte sluta skratta åt det,bollen stidsade från huvudet o flög typ 5 meter upp i luften... ..hehehe
Sen va båstad skönt oxå, särskilt då vi tränade vid stadion o några brudar från Borås såg när vi fulade oss....
Juste ja glämde oxå bort att jag inom tennisvärlden kallades för Stojan eller Stojkan..hehehe

Tack min bosniske broder..


Kommentarer
Postat av: Jake

"Inom tennisvärlden" hahahahah fuckin Andre "Stojkan" Aggassi huh? =P

2008-05-22 @ 14:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0