Lite Bullshit

Hej!
Asså ja sitter hemma o försöker skriva klart mitt cv. Asså har man inget jobb, eller pluggar inte så finns det inte mycket att göra på fritiden. Under tiden får man väl söka jobb o se vad som händer. Jag har lyckat få min c-uppsats i ledarskap avklarad och nu återstår bara 3 tentor och en c-uppsats i informatik.
Asså livet e lite krångligt ibland, ja som gillar att bullshita orkar inte bry mig om småsaker. Asså vem bryr sig om man har ett g eller vg, båda två är avklarade o de e ändå ingen som bryr sig om du har vg eller g. De borde bara finnas underkänt, komplettering eller g. Asså hur fan kan ja snacka om plugg, va händer med mig, damn ja håller på att bli galen,shit

Oki, tillbaks till cv o jobb, är det någon som verkligen vet vad de ska jobba med när de söker till högskolan..Ja tror att de e väldigt få, som tex jag, ja sökte till it-ekonomi bara för att halvgardera mig, blir det ett Informatik eller ekonomi jobb. Ja tror ja väljer de som e enklast o bäst betalt, jugge tänkande ;)

Förresten e de nån som pallar att läsa allt, ja hade nog inte orkat.

Förresten ni som läser min blogg, vad tror ni jag är född, i Makedonien eller i Sverige?????????

Kommentarer
Postat av: zenja

welll...ja gissar att du kanske e född i ...hm..hahahahaha.. jag tror ingen på förfesten hos mig missade var du va född:D Ska du inte ge mej cred, jag ha inte varit ONLINE idag.. bara sju dagar kvar..

PEACE

2008-11-16 @ 19:15:40
URL: http://ladyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror inte de blir något bloggande om det, kanske om jag inte bryter det såklart.. och om jag lyckas hålla mitt löfte..och ditt är bara att fortsätta stötta hahaha. och nummret är borttaget, vilken fest livet kan bli hahahah.. ne fan,nu e ja as trött, sooooooooov gott

2008-11-16 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0