Skitkall utekväll i Halmstad

Shit asså, jag skulle fan ha postat grejen imorse men han inte. Hade basketträning o de va fan skitkul, satte 7 av 10 treor på uppvärmningsövningarna. Träningen började 12 o ja var hemma vid 3 tiden. Ja kom hem åt, sen somnade jag. Nu vid 6 tiden sitter jag o skriver detta, hahahaha

Tillbaks till den skitkalla utekvällen. Jag kan väl börja med att säga att de va skitkallt ute, asså riktigt kallt.
Vi började vår kväll med Morfars, de va nice o ganska mycket folk.
Sedan gick vi vidare till Gastons för att checka läget o där var det inte mycket folk. Då valde vi att gå vidare till Bond, där var mycket folk o vi träffade bekanta. Vi Gick sen till Moon o där var det ganska mycket folk. Gick sen till Morfars igen för att sedan gå till Mårtensson o där var det inte mycket folk. Sen blev vi hungriga o gick till Mcdonalds för att äta. Sen när vi skulle hem träffade folk på storgatan o minglade lite för att sedan köra hem, de va -4 grader o skitkallt.
PEACE

Kommentarer
Postat av: Black Mamba

haha.. du missade allt det roliga emellan.. jaoo.. hon utan skon haahahhaa

2008-11-23 @ 18:57:29
Postat av: Mackan

Hahaha.. hur fan kunde ja glömma det

Lägger inte det imon

2008-11-23 @ 19:32:32
URL: http://mackansbullshit.blogg.se/
Postat av: slavi

bekanta???? tack.

2008-11-24 @ 00:34:10
Postat av: Anonym

Ja skrev bekanta så ja slipper skriva ner över 100 namn... Ja nämner inga utan deras tillstånd ;)

2008-11-24 @ 16:51:57
Postat av: zenja

nämner du aldrig utan tillstånd????? weeeeeeellllll

2008-11-24 @ 19:28:05
URL: http://ladyys.blogg.se/
Postat av: Mackan

Jag nämner vem ja vill, men de va bara en ursäkt så ja inte behövde skriva ner 100 namn...

De va lite bullshit från min sida, oki ;)

2008-11-25 @ 11:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0