Mackan filosoferar

Hej!
Då var det åter dags för mig att filosofera och åtminstone uttnyttja min doktorsexamen i bullshitologi. Allt har blivit helt sjukt i min vardag som tex någon dag i veckan, kommer inte ihåg vilken. Jag skrev på min c-uppsats med min medarbetare och helt naturligt papade* jag hela tiden när jag snackade.

För att forstätta bullshitta så kan jag säga att jag har läst the secret och försöker hela tiden vara positiv, när det gäller livet. Vissa personer har ingen aning om vad fan de gör med sitt liv o bara surar och irriterar alla andra i omgivningen, va fan kan de inte vara lite positiva. Kom igen fan gör något eller va glada med de ni har..

Dessutom har jag tappat inpsirationen och kretaiviteten jag hade när jag började blogga. Asså jag orkar inte blogga varje dag, typ vem vill veta vad jag gör varje dag. Jag försöker komma på nya grejer, men just nu sitter allt stilla. Det verkar som om min blogg kommer ligga stilla ett tag, eller vem vet jag kanske kommer på någon ny bullshit. Tills så får ni väl njuat av mina gammla bilder o vidoes...

PEACE


Kommentarer
Postat av: Jakerz

Mackan lille vän, du behöver inte blogga om vad du gör varje dag. En blogg är inte samma som en dagbok! (Även om vissa verkar ha fått för sig det.) Du kan ju skriva om nåt annat, nåt specifikt ämne. Tänk vilka bloggar du prenumererar på... jag har typ en massa som skriver om macnyheter, nåra om foto, nåra om grafisk design. Å sen din som handlar om typ.. dig :P Men det är lugnt för min är inte mkt bättre ifs. Men man kan ibland ha nåt ämne eller iaf försöka ha det å försöka vinkla bloggen åt nåt mer än "det här är min dagbok".. Kanske ;) Ciao!

2008-10-08 @ 17:19:35
URL: http://jacobsweb.wordpress.com
Postat av: Eleonora

Mackan, det som är så skönt med bloggar är just det att du kan bloggas om precis vad du vill. Det behöver inte enbart handla om mode, tandblekning eller din vardag. Sant, ingen bryr sig om vad du ätit eller vart du gick på en kvällspromenad. Utan det handlar t.ex mer om, om det hände ngt under promenaden, var det ngt som förvånade dig under promenaden? Isf vad? Du verkar inte ha dåligt med fantasi, ha en röd tråd bara och skriv om t.ex ditt basketlag eller varför inte bilar? =D Ngt som du verkligen är intresserad av som du kan utveckla. Som sagt ha en röd tråd och försök att få en specifik grupp av folk att läsa din blogg. Det har ingen betydelse om hur måmga läsare du har utan det är mer gruppen du vill "tala" med som har betydelse!



Lycka till! (Detta är ingen bullshit)

ciiao

2008-10-08 @ 20:43:57
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: Black Mamba

ja gillar din blogg mackan.. more bullshit to the people!

2008-10-08 @ 23:25:15
Postat av: Mackan

Fan va skönt de är att höra att folk bryr sig om och gillar min blogg ;)

very nice, me like

2008-10-08 @ 23:59:09
Postat av: slavi

klart vi gillar din blogg markus.. jag menar, what's there not to like?

2008-10-09 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0