Min skärm gick upp i rök!!!!

Hej!
Fuck vilken bra start på dagen, satte mig för att kolla nyheterna på aftonbladet. Jag kollade något klipp om ett spöke när skärmen började ryka rejält. Jag slängde mig för att dra ut elkontakten.
Hmmmm. vad ska jag göra nu!! Antingen måste jag vänta ett tag o köpen en 24 imac, eller bara köpa en ny skärm.
Asså fan va jobbigt, kan inte kolla på mina serier, prison break, heroes och fringe. By the way, så sitter jag på min laptop nu.. datorn fortfarande inte fixad....


Jepp, så ser den ut efter att jag trixat lite med den, nåt där inne brann upp men ja vet inte vad. Så ser den nya skärmbilden ut, lite lite o ja har ingen aning om den kommer bötja ryka igen ;)

PEACE

Kommentarer
Postat av: Black Mamba

hahaha.. snacka skit... bullshit-historia... du har bara lekt med knapparna på skärmen o trixat till bilden! haha

2008-10-09 @ 15:26:15
Postat av: Mackan

Kom in i mitt rum o känn lukten, jag har vädrat i 2 timmar o de luktar fortfarande......

2008-10-09 @ 15:35:07
Postat av: Julija

det är sant, för han sa åt mig att komma och kolla på skärmen. han la inte ens märke till att skärmen rykte, jag sa det till honom.....

2008-10-09 @ 15:41:16
Postat av: Black Mamba

hahaha.. lukta på vad? det du har fisit under natten =P du kan vädra hela livet om du vill... dosent help ;)

2008-10-09 @ 17:06:41
Postat av: Eleonora

Oh Gosh...

Säkert det övernaturliga som inte ville att du skulle se...

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2008-10-09 @ 19:21:11
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: julija

By the way det är inte din laptop!!! du får bara låna den om du frågar snällt!! hehe

2008-10-10 @ 17:26:55
Postat av: Eleonora

Haha... empty kommentar?

2008-10-12 @ 16:02:44
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: Eleonora

No probs =P

2008-10-12 @ 23:42:07
URL: http://benora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0