Jag ska testa skriva ett inlägg på det "svenska" sättet, hmmmm

Hejsan svejsan min kära vänner! Min dag började med att jag vaknade kl 08.00. Jag gick upp och gjorde mig en kopp kaffe av märket Löfbergs lila. Efteråt tog jag en dusch samtidigt som jag sjöng till låten Mama Mia av ABBA.

Precis innan jag skulle kolla om jag fått nått mail, ringde min bästa vän Ola. Han hade ett problem o behövde lite råd. Hans dilemma var att han inte visste vilka byxor han skulle ha till golfrundan med kollegorna, skulle han ha sin rosa eller turkos skjorta. Jag sa åt honom att ta på sig sin turkos skjorta då den passar det fina vädret ute ;) bling bling

Klockan hade hunnit bli 1700 när jag insåg att jag skulle fika med mina kompisar i stan kl 17.30 , ja skyndade mig ner och körde iväg i min volvo. På vägen såg jag en sådan "utlänning", usch så ful stil han hade, byxorna hängde och man kunde se han bak. Nu har klockan hunnit bli 22.00 och ja kände att jag började bli lite sömnig, så jag började skriva i min dagbok. vid 22.22 var jag klar och jag bestämde mig för att lägga mig. God natt

Fyfan vad "svenskar" är tråkiga i sina bloggar, det är min synpunkt i alla fall. Vem fan bryr sig om vad du käkar till frukost o vad du ska ha på dig, fucking idiot. Skulle jag vilja veta hur din dag såg ut skulle jag fan ge dig en kamera så dun kan spela in skiten, så att jag sedan kan sitta i soffan o chilla. Vem orkar läsa när man har en tv och videokamera, smart va ;)

Asså skit hur fan kommer jag på den här skiten, jag är helt enkelt full av Bullshit, ja kan säkert bullshita i flera timmar. Nu får jag sluta, måste spara mig till Stockholm i helgen, jag kan garantera er att det kommer finnas mycket Bullshit att skriva om, kanske några bilder oxå ;) PEACE

Kommentarer
Postat av: josse

isåfall är min blogg väldigt osvensk haha:p har du sett filmen mamma mia?

2008-09-17 @ 00:12:07
URL: http://bloggenjosse.blogg.se/
Postat av: Black Mamba

hahahahahahhahaha.. sick! Lil' Mack with the bullshit song! <- kan va nått?

2008-09-17 @ 00:20:39
Postat av: Eleonora

Du.. Behöver blogg lektioner och jag rä inte dyr! Kompis pris 250 spänn timmen. Bra va? =D

2008-09-17 @ 00:21:50
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Du läser väl min blogg? =P

2008-09-17 @ 00:54:48
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: **nja

jag skrattar sällan när det gäller bloggare men den här tyckte jag avr klockren, funny:D

2008-09-29 @ 13:59:42
URL: http://ladyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0