Riktigt nice dag ;)

Wazzup.
Denna dag har varit en NICE dag. Det började med att min c.uppsats i ledarskap snart blir godkänd, vilket är nice. Utöver det så bara pap* hittade jag 100kr utanför eurostop, och jag bara pap* va Nice ;)
Ser fram emot roadtrippen till Stockholm imon med basketlaget, vi är 9 pers, alla utlänningar förutom coach och en annan svensk. Mer kommer på måndag, då jag säkert kommer posta några bilder och kanske någon video.
Tills då har jag en annan video att visa, en från Makedonien med min kusin från Schwiez.



Den bästa bilen på Balkan ;)
Jag lyckades inte posta någon video, då jag inte vet hur. Men det kommer jag fixa snart.
PEACE

Kommentarer
Postat av: Black Mamba

hahaha... nice! pap*

2008-09-19 @ 21:36:24
Postat av: Eleonora

Haha.. ni och ert Papande hahahaha.... Går själv runt och pappar ! haha...

2008-09-19 @ 22:18:50
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: Mackan

Igen som kommenterat bilen..hmmmm

Den ä ju riktigt coo

2008-09-20 @ 01:32:45
Postat av: eleonora

Ok då.

Bilen e cool

2008-09-20 @ 16:55:55
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: sanjin

hahaha makedonce fico bästa bilen ever made :D

2008-09-24 @ 01:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0