Växthuseffekten, skita i det eller satsa på miljövänlig skit??

Hej gröan eller icke gröan vänner!
Jag har bara en sak att säga: Jag skiter i växthuseffekten o alla saker man kan göra för att minska utsläppen av koldioxid. Jag försöker att inte köra bilen ofta, men inte mer. Varje gång jag tar bilen så försvinner det dåliga vädret o solen tittar  fram. När jag sen istället väljer att gå eller cykla så försvinner det fina vädret och mystiskt nog kommer det regn eller en riktigt motvind som gör det omöjligt att cykla.
Så nu skiter ja i att gå o cykla, ja kommer ta bilen o ta de lugnt. Vem bryr sig om växthuseffekten, inget kommer att ske inom typ 30-50 år. Visst våra barn kanske märker nåt, eller förhoppningsvis inget alls. De e ändå bara bullshit snack från forskarna som ska göra oss mer miljömedvetna.
Så tillsvidare tar jag bilen, om inte någon kan garantera att de inte regnar när jag går eller cyklar.


Bilden ska föreställa koldioxid eller nån skit, men är den inte snygg ;)

PEACE

Kommentarer
Postat av: Black Mamba

ahahahahahaha

2008-09-30 @ 13:46:25
Postat av: Jakerz

You're so fucked sometimes Mackan... =P

2008-09-30 @ 14:23:42
URL: http://jacobsweb.blogspot.com
Postat av: Eleonora

No comment =P

2008-09-30 @ 19:18:03
URL: http://benora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0