Semi-lyckad dag

God kväll kära läsare.
Måndagen börjar komma mot sitt slut, ja sitter hemma o skriver lite på min c uppsats som ni kan se ;)
Dagen har varit ganska vanlig, men uppdelad. förmiddagen bestod av plugg och buffe på neelys med mike. Innan jag gick till biblan gick jag förbi svenska spel grejen i maxibyggnaden. Hehe de va så att jag hade vunnit på oddset o skulle hämta ut min vinst på 207 kr. Hmm så funny, de är så att jag kör en pezzo 207 o vann 207, kopplinge eller inte så va ja riktigt nöjd med vinsten då ja bara satsat 20 kr.


När ja var i bilban o pluggade, hittade jag lite extra tid o testade imacens photoboth. Bilder kommer o de va faktist bra kvalite.


Sen kom jag hem o somnade som vanligt. Jag vaknade o sen gick för att sepla basket. Träningen var rolig o relativ jobbig. Nu sitter jag hemma o pluggar o ska snart lägga mig, har inlämning imon nått med min c-uppsats i inofmratik.
De va min vanliga måndag, vi hörs/PEACE

Kommentarer
Postat av: Ellie

Så du vann 207kr då du satsat 20kr... Vinst på 187 kronor är inte så illa! Grattis!

2009-02-24 @ 18:21:54
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: Mackan

Tack, nu har ja lite extra cash att spendera ;)

2009-02-25 @ 17:11:26
Postat av: Julija

vilekn chill...fan du bara softar:)

2009-02-26 @ 01:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0