Lyckades lösa en gåta idag!

Vilken skön dag asså. Började med sushibuffe med black mamba, snacka om att wasabin va stark. Efter lunch åkte vi till högskolebiblan för att plugga. Vi lyckades inte plugga mycket, vi var sega o pallade inte.
Vi valde att gå ut i solskenet o filosofera. Utanför R byggnaden träffade vi vaktmajstor Micke. Eftersom vi inte hade nått att göra så valde vi att va praoelever hos Micke. Vi gick runt på skolan o observerade vad han gjorde, de va inte så mycket ;)

En riktigt rolig sak inträffade när jag va på bio o kollade på änglar o demoner. Hmmm nu undrar ni vad fan kan hända på bion. De sjuka är att jag efter 10 min av filmen insåg att allt va bekant på nått konstigt sätt. Då insåg jag att jag läst boken, hahaha vilket jävla minne ja har. Den enda anledningen till att jag inte kommer ihåg den är att jag läste båda böckerna i gymnasiet, de va ett tag sen ;)
Jag rekomenderar er att läsa dessa två böcker av Dan Brown. Asså ja tycker inte om att läsa, men dessa va så fucking bra o spännande att jag läste varje dag, sweet.
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0