Sjuka drömmar...

Asså ja drömmer som en galning.

I förrgår drömde ja att ja va ute o festade som en idjut, blev riktigt asspackad. Ja va typ student eller nått i USA. Jag hade ordnat en fest för att typ slappna av innan mina föräldrar skulle komma på besök om två dagar. Helt plötsligt kommer polisen o ja som va idjut full börjar snacka med polisen. De som e så sjukt är att ja svor hela tiden o de gillade inte polisen, så de hotar med att ta med mig till polisstationen. Ja ba: ja e fan inte full, jävla idjut. O sån skit....
Sen börjar jag argumentera o bullshita, o helt utan anledning får ja böter eller nåt o ska sitta en dag i häktet, men inte idag utan nästa dag. Helt sjukt ;)
När polisen åkt iväg stack jag iväg med nån brud o sen vaknade jag ;)....

Samtidigt vet jag att mina föräldrar ska komma på besök om två dagar. så jag stressar ihjäl mig o undrar om ja klarar av häktet o allt innan de kommer fram, vilket idjut tänkande....

De sjuka är att jag idag drömde vidare på drömmen om festandet o polisen. Jag vaknade nästa dag o hade lektioner eller nått. Jag gick runt på skolan för att undvika polisen. Asså ja fattar inte det men jag fick hjälp av nån brud med att koppla internet kabel från hennes rum ut på gräsmattan så ja kunde surfa utan att polisen skulle se mig....'
Under tiden såg jag hur polisen gick runt på skolan o letade efter mig.

Sen konstigt nog ber ja någon brud distrahera polisen så jag kan smita iväg för att spela basket eller nått... När ja avslutat min träning ser jag polisbilen o poliserna sitta utanför o väntar på mig. I trappan på väg ut träffar jag en kille från gislaved som spelade fotboll. Som en cool kille skiter jag i polisen o sätter mig ner o börjar snacka med killen. Blir lite snack om hans fotollskarriär, o sen säger han: ja ser att polisen väntar på dig, stick nu innan du får mer problem ;)
Jag sticker iväg till polisen o de vill sätta på mig handfängseln, men ja snackar mig ur det. Jag kommer fram till bilen o de e nån typ av woodypolisbil, asså sån jävla amerikansk träfärg, så ja säger till poliserna: asså så
ful polisbil ni har.....
På väg till häktet, helt nonschalant säger jag till dem att ja måste hem o städa lite eftersom föräldrarna kommer på besök imon. De ba: ok vi kör dig dit. På vägen till min lägenhet börjar ja jävlas med dem, asså ja fattar inte att ja ska sitta i häktet för en dag o börjar hota dem o sen säger jag att detta kommer upp i min blogg, wtf ja e fan en ijut...
Ja kommer fram o städar, träffar bruden o sen 1 timma senare åker jag iväg till häktet...

De va allt, men tänkt om detta kommer hända mig, asså helt sjukt o craaazy. De som e så sjukt är att detta med stor sannolikhet skulle kunna hända mig, eller vem vet de kanske hände mig i mitt förra liv;)
Vem vet de kanske kommer ett avsnitt till......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0