En helt fuckad dag!!

Ni kommer inte fatta vilken konstig dag jag har fått uppleva..
De börjar me att ja blir väckt av ett sms vid 12 tiden, sedan går ja till systemet för att köpa sprit vid 2 tiden.
Därefter kommer ja hem o somnar på golvet samtidigt som ja lyssnar på musik..hmm wtfuck..
Sen väcks ja återigen av någon på msn, vilket gör att ja måste raka mig o dra för att kolla på fotboll swe-spain.
Vi kollar på matchen o ja säger att ibra kommer att reducera vilket han oxå gör, vilken gud ja är..hehehe
Vi drar sedan till Moon vilket är ok, ja som vanligt är trött cyklar hem vid 2 tiden.
De börjar regna på vägen vilket gör att ja i 5 min tar skydd utanför östras. När det slutat regna cyklar ja vidare o vid preem vid andersbergs ser ja för första gången en skit stor råtta på cykelvägen,.. hmmm weird. Vad kom den ifrån o hur fan vågar den springa vid cykelvägen???
Ja stannar vid preem i 20 min för de ösregnar o sen drar ja hem o avslutar dagen med en basket film..nice ;)
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0