En trevlig midsommar!!

Jag kan säga att jag har haft en trevlig midsommar med trevliga personer från nästan hela Sverige ;) Har träffat folk från olika nationaliteter, frans/swe, grek/swe, iran/swe och en massa andra blandningar..' De va sjönt att bara slappa lite o ta de lungt, slippa tänka på allt som måste göras... Måste bara säga PEACE LOVE and Understanding, lyssna, lär o njut.. Juste lyssna och lär, dra sedan dina egna slutsatser efter dina egna erfarenheter.. PEACE, det säger jag alltid o hoppas alla kan följa skiten så inte någon skit händer... hehe lite blatte språk, men de gör jag bara för mina SWE/blatte polare ;) PEACE

Kommentarer
Postat av: Eleonora

ok... =P

2008-09-16 @ 19:04:34
URL: http://benora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0