Ooo, Nu kom mitt andra inlägg.

shit asså, detta går ju skit bra..
En till kommentar från min Buddy, även
den jag filosoferar med i frågor angående bullshit..

Asså vi har länge diskuterat frågan om att alla männsikor och allt ursprungligen kommer från makedonien..
Den viktigaset frågan är alla grymma Basketspelaren tex, Kobe Bryantovski, Steve Nashovski.
Sen har vi dessutom meine freund Arnold Schwatzerneggerovski, som kommer från samma by som jag: You're a idiot Jay..
aja det vi vill säga ar att allt kretsar runt Makedonien, typ alla planterer cirkulerar runt Makedonien...

En rolig sak, matija fick ett mail från en töntlärare, där det stod: Ni har era nya opponentscheman på DUPEN..hahah Shupek u Dupek...

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0