Alla gör detta, så varför inte göra detsamma ;)

Höger- eller vänsterhänt: Iam right, right you are wrong, left ;)
Humör just nu: Bored
Är det nåt du absolut inte äter: Svensk suströmming o sådana saker.....
Kläder just nu: Everlast mjukisbyxor som är graå och en grå Everlast tröja.
Musik just nu: Od vardara på da do triglava eller Jugoslavija, någon gammal jugoslavisk låt som jag konstigt någ klickade fram mig på youtube.
Vad sa du senast: Den jävla idjut!!!!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden eller nått....
Längd och vikt: 184 lång och väger 85
Hur många kuddar sover du med: Jag har ingen kudde, sover på golvet ;)
Favoritväder: Det ska va soligt o absolut vindstilla, de ska helt enkelt vara en Juggesommar...
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En magisk ande som erbjuder mig tre önskingar. O varje 3 önsking skulle vara att få en nya ande så önskningarna aldrig tog slut, smart va. Om ja ska vara ärlig så skulle det vara en snygg tjej, en swiss army knife och ......
Morgon- eller nattmänniska: Vilken skitfråga.. pallar inte svara!!
Sparare eller slösare: Också en idjutfrågra!!!
Vem är viktigast för dig: Hmm, me and my Pezzzo, ne skojar familjen o vänner såklart
Bästa film: Rocky filmerna, Sagan om ringen och iron man samt många fler, pallar inte skriva ner alla....
Tror på liv på andra planeter: Japp, jag är ju själv från en annan planet ;)
Kommer du ihåg din första kärlek: Hmmmmm
Har du några homosexuella vänner: Nope
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: What!!!
Hur många barn har du/vill du ha: 2 ungar räcker..
Bio eller promenad: Bio är skönare, men måste jag promenera så måste jag ;)
Snarkar du? Nope
Rädd för insekter? Nope, I eat insects...
Äckligaste insekten: I have tried alot of insects, but i think its ants.....
Bästa bok? Jag har typ läst 5 böcker o de va alla bra, The secret, the da vinci code och a street car name something!!
Vad vill du jobba som? Typ maffiaboss eller nåt annat enkelt som gör en rik, typ eget företag kanske..
Pizza eller hamburgare? Blandar i mixer o dricker med läsk ;)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): Beror på, men oftast är det ganska ok...
Gungar du på stolen? Nope, bara idjuter gör det, sen ramlar de o alla skrattar åt dem, aaa pap*
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Säkert, skulle vara grymt att testa..
Hur många syskon har du? En syrra som är 1 år yngre och en halv syster som  är typ 31...
Vad är du mest rädd för? Inte rädd för nått....
Är du rädd för blod? Nope
Saltar du på maten? Nope, jag äter maten som den är.....
Gillar du att sjunga? Nope, suger o kan inte sjunga...
Vilket gymnasieprogram gick du och varför? Kommer knappt ihåg, tror de va samhäll samhäll, de va inte så roligt iallafall...
Anser du att du är stark? Japp, kan knäcka nätter med röven ;)
Brukar du sola? Japp, men inte i Swe, bara på semstern..
Vad gör du om du får hicka? Inget..
Röker du? Nope
Snusar du? Nope
Kaffe, te eller inget? Allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0