Fattar inte hur alla bloggare hinner med att blogga varje dag!!

Tjena alla läsare och alla bloggare.
Jag ska försöka skriva ett inlägg varje dag, men som det ser ut så har jag inte tid. Hur fan klarar alla bloggare att skriva i sin blogg minst en gång om dagen. Asså är alla arbetslösa eller har de inga kompisar eller nått annat att göra varje dag. Kom igen ut i det fina vädret, ö förresten ja tar tillbaka det. Vädret är inte s bra just nu eller som det ser ut nu 10 månader om året, men ändå.
Jag fattar inte heller hur topp bloggarna i sverige orkar med att ta kort på sig själva varje dag o skriva om samma skit varje dag, nämligen mode o kläder. Kom med nått nytt istället, som min blogg. Ingen vecka är lik den andra eller vad man nu säger.

Idag pluggade jag och Black Mamba till vår affärsredosivningstenta. Vi satt i högskolebiblan o pluggade o läste lite tidningar o chillade o sen gick o åt o sen pluggade o sen gick hem. Här nedan illustreras dagen med hjälp av några bilder, enjoy ;)


Här tänker Mackan


Black Mamba försöker fly från plugget


Mycket att skriva


Så här ser kebabrullen ut på bambino






Kommentarer
Postat av: jumi

jag tycker att du ska be mr mamba att skriva vidare om relationer mellan killar och tjejer, om hur killar bland annat ser på otrohet och hur killar förhåller sig till stora ord som "jag skulle aldrig göra så mot dig" och liknande.. han kanske ska berätta lite om de olika val och kval killar ställs inför, när de inleder sexuella relationer och andra stora begrepp.. DET skulle vara spännande:D hahha,

PAP MATE in your söta face/ yours truley

2008-09-26 @ 18:46:38
Postat av: Mackan

Ja får väl säga åt Black Mamba att skriva ett inlägg så fort han kan ;)

2008-09-26 @ 21:47:18
Postat av: Black Mamba

hahahahaha... Mamba ska skriva... nån gång... pap*

2008-09-26 @ 22:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0