Fuck asså

En viss person, ringer alltid med dolt nummer, Black Mamba. Asså ja jävlas alltid när han ringer, låtsas vara nån svenne, utlnning eller tjej. De har pågått ett tag nu o jag har blivit van vid att han ringer med dolt nr. I morse ringer mobilen o ja har på ganska hög musik, ja kollar inte ens vem de som ringer utan tror automatisk att den med okänt nr är matija. De är en tjejröst jag hör o tror matija jävlas me mig, så ja svarar tillbaks med en tjej röst. Efter ett tag säger personen stör jag, ja ba nej o så märker jag att det är sylvia från maxkompetens. Damn va ja blev chockad. Hon ringde om jobb, nu undrar jag om hon kommer ringa tillbaks till idjuten som snackar som en tjej....
Black Mamba sluta ringa med dolt nummer idjut.......

Kommentarer
Postat av: Black Mamba

hahahahahahahahhaahahaha

2009-04-28 @ 11:34:02
Postat av: julija

eeeeeeeeeej kolla in detta sjukt fan!!!http://www.youtube.com/watch?v=AJCWQRrmw24

2009-04-30 @ 05:51:29
Postat av: Shaban

HAHAHAHAHHA .... bästa inlägget på bloggen :D

2009-07-13 @ 00:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0