Basket i Helsingborg

I lördags va jag Mike o fem andra o kollade på Basketmatch, helsingborg mot Gothia. Det vinnande laget var Helsingborg, men gothia var inte långt ifrån. Helsingborg hade starka spelare under korg o gjorde lätta poäng i början av matchen. Men det unga gothia kom igen i trejde o ledde tack vare några treor och snabba uppsspel. Matchen var helt ok o får en 3 av 5. På vägen hem stannade vi på väla, där emeli,linda,jens,micke,mike och gurra åt potatis med köttbullar. Jag matstrejkade, inte en chans att ja betalar för sån mat, istället blev det en semla, min andra i år;)
På vägen hem utanför ängelholm började det snöa rejält,. vägen var full me snö o de va typ omöjligt att se mer än 10 meter framför sig.
Vi kom hem vid 7-8, de va meningen att jag skulle plugga men orkade inte. istället ringde matija o vi stack tillsammans med mike till morfars. På morfars träffade vi några kompisar som vi oxå spenderade hela kvällen med. De va roligt men ja va så fucking trött. Vi kom hem 3 o ja somnade direkt.
Asså de va fan en jobbig lördag, o ja pallar inte göra den mer intressant, läs inklägget eller kolla bara på klippet.


Uppvärmingen, klipp från matchen kommer senare då det tog så jävla lång tid att ladda upp det försa klippet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0