Mr Bullshit is back in the game

Igår satt ja i högskolebiblan o pluggade på min c uppsats. helt plötsligt ringer min mobil, ett okänt nummer vem fan kan de vara tänker jag. Jag svara som vanligt, o det visar sig vara nån tant som säljer nån prenumenation av någon mattidning.
Ja ba fan, hur ska ja slingra mig undan detta, min första tanke va lägg på, men ja ville inte vara oartig. Hon fortsätter babla om tidningen o ja får inte säga ett enda ord. Nått med att nån idjutkock köpt tidning o älskat maträtterna.
Ja va tvungen att få henne att hålla käften, för jag kommer inte köpa tidningen o hon slösa på min tid. Så ja avbryter o säger: Asså tyvär, men det är så att ja är en elitidrottsman som tränar väldigt mycket och följer en speciell diet från coach. Just nu passar det inte då ja tränar förfullt. Hon ba: Ja förstår, de e jätteviktigt med kost när man tränar, men tack för din tid, hej då!!
Saken e den, ja tränar inte på elitnivå, ja äter inte nått speciellt, utan de va ba nått ja bullshitade om.. HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Black Mamba

hahahahaha

2009-02-20 @ 15:12:58
Postat av: Ellie

Du skriver saker på ett roligt vis Mackan=P

2009-02-20 @ 21:08:09
URL: http://benora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0