Plugga, de e ren filosofi

Jag sitte hemma o skriver en skittråkig hemtetna i informatik Current Issues in Design. De roliga med kursen är att litteraturen är från 70-talet o d e ju inte så current???

Nu till de viktiga, asså ja kanske har koncentrationssvårigheter när det gäller att plugga, eller kan de vara så att de bara är så jävla tråkigt o ointressant. Inte nog med det, läraren är fan en liten hobbit/dvärg, liten ful jävel Dessutom gillar han nog inte utlänningar, kanske för att vi alltid skrattar åt honom, hahaha fucking idjut.

Ne nu tillbaks till filosofi o annat, asså ja kan nog skriva hur mycket som helst på bloggen o msn, men när ja ska plugga så går det hur fucking segt som helst. En idjut som ser dator för första gången skriver snabbare än mig. Dessutom gör jag allt annat för att inte plugga, skriver på msn,lyssnar på musik, bloggar allt bara för att inte plugga, ajajajajajaja

Skärpning Mackan, jag måste hitta den svenska plugghesten i mig o börja plugga.
så PEACE nu måste jag plugga, eller inte, vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0