U21 England - Finland 2-1

Det var ett tag sen jag bloggade om nått som verkligen hänt i mitt liv ;) Istället för en massa klipp från youtube kommer jag berätta om U21 matchen idag på örjansvall. Black Mamba ringer mig 15 min innan matchen och säger att en kille gett honom 4 biljetter till matchen, ja tar pezzon in till stan. Där möter jag jag Ferida, Tomislav, vi drar direkt till matchen. Asså de va nästan fullsat o fullt med finnar. Vädret var helt ok och detsamma gäller matchen, matchen var jämn men england lyckades vinna. Men finnarna var grymma mot slutet och hade flera chanser att kvittera.
Nu till det roliga, efter Mackan är så grym så fick han ett pris när han gick ut, bästa supporter!!! Jag skrek på finska, engelska och svenska för att motivera båda lagen. Priset jag fick var en medalj, sweeeet ;)
PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0